Już od pierwszych dni lipca w holu głównym kolbudzkiego Urzędu Gminy działa Punkt Obsługi Klienta. Wchodząc do kolbudzkiego Urzędu Gminy nowo otwartego punktu nie sposób nie zauważyć.
- Mamy nadzieję, że wprowadzone rozwiązanie spotka się z aprobatą naszych mieszkańców - powiedział Marek Goliński, z-ca wójta Gminy Kolbudy. - Sekretariat Urzędu Gminy znajduje się na drugim piętrze, co stanowi utrudnienie nie tylko dla osób w podeszłym wieku. Często po uzyskaniu informacji klienci - w celu załatwienia sprawy - musieli schodzić na parter czy na pierwsze piętro.
W Punkcie Obsługi klienta można nie tylko otrzymać kompletną informację na temat funkcjonowania Urzędu Gminy, ale również pobrać czy złożyć urzędowe formularze oraz wszelką inną korespondencję kierowaną do Urzędu Gminy.
- Czekamy na sygnały od naszych mieszkańców w jaki sposób możemy poprawić funkcjonowanie tego punktu - zakończył swoją wypowiedź Marek Goliński.