Na prośbę Naczelnika Urzędu Skarbowego w Pruszczu Gdańskim publikujemy komunikat dotyczący elektronicznych form obsługi Klienta w czasie epidemii koronawirusa.

W kontakcie z Urzędem Skarbowym korzystaj z elektronicznych form obsługi Klienta 

  • Zachęcamy do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu z nami.
  • W wyjątkowych sprawach, których nie można załatwić elektronicznie, wprowadzamy możliwość wizyty w urzędzie przez 2 dni w tygodniu.

 Korzystanie z elektronicznych form obsługi Klienta

Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania ze swoich e-usług i kontaktu poprzez e-PUAP i infolinie.

Usługi e-Deklaracje i Twój e-PIT, dostępne tylko na podatki.gov.pl, pozwalają na sprawne rozliczanie podatków bez wizyty w urzędzie skarbowym.

Natomiast w serwisie biznes.gov.pl znajdują się opisy elektronicznych usług świadczonych przez urzędy skarbowe, między innymi informacje o tym w jaki sposób, elektronicznie, można złożyć wniosek i uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach oraz należnościach celnych lub stwierdzające stan zaległości.

Kontakt telefoniczny do urzędu skarbowego:

PIT – nr telefonu    58 773 16 59, 58 773 16 56

VAT – nr telefonu  58 773 16 42, 58 773 16 34

CIT – nr telefonu    58 773 16 59, 58 773 16 56

Podatek od czynności cywilnoprawnych (PCC), spadki/darowizny – nr telefonu  58 773 16 38, 58 773 16 51, 58 773 16 50,
58 773 16 46

rejestracja podatników – nr telefonu 58 773 16 39, 58 773 16 37

egzekucja administracyjna – nr telefonu  58 773 71 13, 58 773 71 15, 58 773 71 16, 58 773 71 17, 58 773 71 18

rachunkowość podatkowa – nr telefonu  58 773 16 53, 58 773 16 43, 58 773 71 27

komórka wierzycielska – nr telefonu 58 773 71 22, 773 16 49, 58 773 16 44

Adres e-mail urzędu skarbowego:

Informacje podatkowe oraz usługę Twój e-PIT znajdziesz na podatki.gov.pl

Wizyta w urzędzie

 W wyjątkowych sytuacjach, w których nie można załatwić sprawy przez e-usługi, od 8 maja 2020 r. możliwa będzie wizyta w urzędzie skarbowym przez 2 dni w tygodniu: 

  • Środa od 9:00 do 15:00
  • Piątek od 9:00 do 13:00

W pozostałe dni obsługa Klienta odbywa się w jednostkach KAS poprzez e-Usługi, e-PUAP i telefonicznie.

Prosimy o zachowanie wszelkich środków ostrożności

Jednocześnie informujemy, że w dalszym ciągu istnieje możliwość pozostawienia korespondencji skierowanej do Urzędu poprzez wrzucenie jej do wystawionej w tym celu urny (bez potwierdzenia wpływu, urna dostępna od frontu budynku).