Szanowni Mieszkańcy,
realizując obowiązek ustawowy wynikający z art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym, przedstawiamy raport o stanie Gminy Kolbudy za rok 2024. Dokument ten stanowi podsumowanie działalności Wójta w roku poprzednim, uwzględniając realizację polityk, programów i strategii, uchwał Rady Gminy oraz budżetu obywatelskiego.
Raport zostanie rozpatrzony przez Radę Gminy podczas sesji, która odbędzie się 24 czerwca 2025 r. o godz. 9:00. W trakcie obrad podejmowana będzie uchwała w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium. W debacie, oprócz radnych, będzie mogło wziąć udział maksymalnie 15 mieszkańców gminy. Po jej zakończeniu Rada Gminy Kolbudy przeprowadzi głosowanie nad udzieleniem Wójtowi Gminy Kolbudy wotum zaufania.
Mieszkaniec, który chce zabrać głos w debacie nad raportem o stanie gminy, musi złożyć do Przewodniczącego Rady Gminy Kolbudy pisemne zgłoszenie zawierające co najmniej:
- imię i nazwisko,
- adres zamieszkania,
- własnoręczny podpis.
Zgłoszenie musi zostać poparte podpisami co najmniej 20 osób. O kolejności zabrania głosu w debacie podczas sesji decyduje kolejność zgłoszeń.
Zgłoszenia mieszkańców będą przyjmowane najpóźniej do 23 czerwca 2025 r. (poniedziałek) w Urzędzie Gminy Kolbudy, ul. Staromłyńska 1, 83-050 Kolbudy, w pokoju 105 (parter) – Biuro Rady.
Biuro Rady pracuje od poniedziałku do piątku w następujących godzinach:
- Poniedziałek: 7:30 – 17:00
- Wtorek: 7:30 – 15:00
- Środa: 7:30 – 15:30
- Czwartek: 7:30 – 15:00
- Piątek: 7:30 – 15:00