Szanowni Mieszkańcy,

realizując obowiązek ustawowy wynikający z art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym, przedstawiamy raport o stanie Gminy Kolbudy za rok 2024. Dokument ten stanowi podsumowanie działalności Wójta w roku poprzednim, uwzględniając realizację polityk, programów i strategii, uchwał Rady Gminy oraz budżetu obywatelskiego.

Raport zostanie rozpatrzony przez Radę Gminy podczas sesji, która odbędzie się 24 czerwca 2025 r. o godz. 9:00. W trakcie obrad podejmowana będzie uchwała w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium. W debacie, oprócz radnych, będzie mogło wziąć udział maksymalnie 15 mieszkańców gminy. Po jej zakończeniu Rada Gminy Kolbudy przeprowadzi głosowanie nad udzieleniem Wójtowi Gminy Kolbudy wotum zaufania.

Mieszkaniec, który chce zabrać głos w debacie nad raportem o stanie gminy, musi złożyć do Przewodniczącego Rady Gminy Kolbudy pisemne zgłoszenie zawierające co najmniej:

  • imię i nazwisko,
  • adres zamieszkania,
  • własnoręczny podpis.

Zgłoszenie musi zostać poparte podpisami co najmniej 20 osób. O kolejności zabrania głosu w debacie podczas sesji decyduje kolejność zgłoszeń.

Zgłoszenia mieszkańców będą przyjmowane najpóźniej do 23 czerwca 2025 r. (poniedziałek) w Urzędzie Gminy Kolbudy, ul. Staromłyńska 1, 83-050 Kolbudy, w pokoju 105 (parter) – Biuro Rady.

Biuro Rady pracuje od poniedziałku do piątku w następujących godzinach:

  • Poniedziałek: 7:30 – 17:00
  • Wtorek: 7:30 – 15:00
  • Środa: 7:30 – 15:30
  • Czwartek: 7:30 – 15:00
  • Piątek: 7:30 – 15:00